سم زدایی رایگان از بدن با این خوراکی خوش طعم

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::سموم شیمیایی به دلیل آلودگی هوا و وجود آفات شیمایی در میوه‌ها و سبزیجات به بدن آسیب می‌زنند اما با یک راهکار می‌توان مانع از این مشکل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از     باشگاه خبرنگاران، بسیاری از افراد برای سم زدایی بدن خود از مواد شیمیایی و سمی از رژیم‌های غذایی غیر استاندارد استفاده می‌کنند و به بدن خود آسیب می‌رسانند. 
 
گفتنی است، بر اساس تحقیقات پزشکان مرکز NHS انگلستان یک روش ارزان قیمت و بسیار موثر برای دفع مواد شیمیایی از بدن، استراحت و خواب شبانه به همراه نوشیدن یک لیوان آب درست قبل از خواب است. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، دکتر جان Emsley دانشمند و متخصص مواد شیمیایی توضیح می‌دهد، مصرف آب و استراحت به میزان ۸ ساعت در طول شبانه روز به روده‌ها کمک می‌کند تا به بیشترین میزان مواد شمیایی را از بدن تخلیه نمایند. 
 
بسیاری از افراد با رژیم‌های غلط غذایی مانند نوشیدن تنها آب به مدت چند روز به بدن خود آسیب فراوان می‌زنند و تحقیقات جدید این شیوهٔ سم زدایی از بدن را مردود اعلام کرده است. 
 
تیم پزشکان مجری این تحقیق به افراد توصیه می‌کنند برای حفظ سلامتی و سم زدایی از بدن، در کنار مصرف مایعات و خواب مناسب از خوردن مواد پر چرب و شیرین همینطور نوشیدنی‌های کافئین دار خودداری نمایند. 
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید